Faig saber que el propers divendres 11 d’abril en motiu de la Processó dels Dolors, que es durà a terme al centre històric, ens veiem amb la necessitat de prohibir la circulació a tot el centre històric i l’estacionament en les següents zones d’aparcament:
– Plaça de l’Església – Carrer del Forn
– Plaça Gran – Plaça Sant Antoni
– Plaça Sant Domènec – Carrer i Plaça del Carme
– Carrer Burriana – Carrer Hospital
– Placeta del Pont – Plaça Ramon Muntaner
Per aquest motiu, es recomana estacionar els vehicles als aparcaments públics de Sant Sebastià, l’Avinguda Constitució o la Zona Esportiva.
Aprofitem per recordar que aquesta és una de les celebracions tradicionals i culturals més singulars del nostre poble, ja que es caracteritza per dur-se a terme en absolut silenci. Demanem, per tant, la col·laboració de tothom —participants, veïns i restauradors— per tal de respectar aquest tret distintiu i mantenir l’ordre i el silenci durant tot el recorregut de la processó.
Agraïm la vostra comprensió i col·laboració, i us animem a gaudir d’aquest acte, així com de la resta d’activitats programades durant les festes de Setmana Santa.
Disculpeu les molèsties que aquesta mesura us pugui ocasionar i, aprofitant l’avinentesa, us desitgem a tots i totes unes bona Pasqua.
Us hi esperem a tots!
Miquel Brugat Vilanova
Alcalde de Peralada